Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Sing your name on the dotted line

Kategori: Jobbet

Ja, men då så...då har jag skrivit kontrakt med ett annan företag. Börjar arbeta för dem på måndag. Helt underbart sköna människor. Jag fick en "amerikansk" intervju -dvs ett praktiskt test -en dator langades i mitt knä och jag skulle lösa uppgiften.
Voilá ;) de fnittrade förtjusta över hur snabbt jag lyckades lösa det hela. I just say...Im a pro...a fuckin P R O. Och det som jag alltid gillar- fria händer, fria tider, får jobba hemifrån om jag så önskar. Well oh well, vad ska man klaga över?!
Dom var så gulliga- när jag kom så hade de fixat kaffe (bara det är GULD värt) och de hade köpt bakelser?! Karlar?! Förstår ni?! Så jag är så himlans glad, de ville att jag skulle börja på stubben, men sa att mnjae på måndag låter väl bättre (snälla- solen skiner där ute, låt mig lapa lite mer sol innan jag kavlar upp ärmarna.
Tar lite hoppsa steg & shejkar ass...ta taaa taaadaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: