Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Zombies all over the place

Kategori: Vardag

En vän frågade hur det var med mig...
En målande beskrivning av mitt tillstånd förra veckan:
Se framför dig hur jag försöker forcera porten med en hund i kopplet, knappt kan använda armarna & stel som en pinne. Gick som om man hade en pinne i röven, så fort hunden drog lite så grät jag nästan av smärtvågen,

Se även grimasen i ditt huvud som folk fick se om de mötte mig. Tårar, pinne i röven, grina, pingvingång & stela armar...jodu, jag var en syn för gudarna säger jag bara

Svar:
Hergud vilken syn hahahah Hade du med låtit och åmat dig i konstiga läten.
Hade folk tagit dig för en zombie mer död en levade

Förstå resigiören i The Walking Dead om han hade sett dig. Du hade fått en roll direkt troligtvis huvudrollen i hans zombi filmer. För det är svårt att spela att man kanske har en pinne i röven hehehe men det skulle inte han kunna veta ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: