Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Trovärdigt eller bara regn

Kategori: Allmänt

Underbar sommar...bara varannandags väder. Mörkret har börjat komma på kvällarna redan...försöker ignorera det och bara vara i solen så mycket det bara går. Vart är hettan?!
 
Snart är det dags för det obligatoriska tjejhänget på medis uteserveringar...man får väl hoppas att vädret blir fint. 
 
Märklish, så har jag fått en anstormning på G+ denna sommar har över ett dussin lagt till mig, förstår liksom inte riktigt vart ifrån de kommer, hur de liksom hittat mig där? Varför de lagt till...men men...kanske får svar på det ngn gång hahaha.
 
 
Sjukt uttråkad...det är vad jag är, rastlös...börjat stöka runt här hemma & röja lite...vet inte om det vart bättre, men lite energier försvann från tokfan, kan behövas. Måste se vad mer jag har från tokfan -allt ska ut ur mitt hus helt enkelt. Inget som kan dränera en så pass som det där.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: