Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Nätragg one on one

Kategori: Allmänt

Kära dåre...din googletranslate i kombination med att din nick har ett kvinnligt namn får mig så attraherad att jag inte vet till mig?! Att du utöver det närmar dig 60 med stormsteg...får det att tindra i ögonen på mig. Är plånboken fetare än fet, samt att du inte kräver äktenskapsförord så kanske...bara kanske, kan jag hänvisa dig vidare till någon dam i passande ålder.
*Undrar vad DOS betyder? DOS frågor? Wow...känner mig hedrad av den knagliga lilla texten nedan. Rik ung...what the fuck ever, säkert hett!!!

Hur är du jag hoppas ni gör bra. Jag är relativt nytt för hela Internet dejting sak. Jag kom över din profil och jag det sätt du beskriver i din annons. Skulle du vara intresserad av att överensstämma med mig för att utforska möjligheten att ha ett datum med mig? Jag är 55 år gamla rika unga människan enda, looking for en allvarlig relation som leder till eviga äktenskap och förhoppningsvis för ett ömsesidigt om våra personligheter och mål är förenliga. Du skulle ta en minut att läsa min profil och låt mig veta dina tankar. Jag hoppas att denna känsla är ömsesidig, jag vill bara att du ska veta att våra avstånd verkligen inte DOS frågor till mig

Jag hoppas du hittar min profil tilltalande och att du anser att skriva till mig snart. gärna överensstämmer med mig och jag på chatten. Om du är på rad så att vi kan dela mer information om varandra och kan skicka dig mina bilder. Jag kommer att väntar på att höra från dig

Min personliga e-postadress:

[email protected]

Jack

Kommentarer


Kommentera inlägget här: