Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Lucky no 7 or is it heaven?

Kategori: Vardag

Yupp, då har vi börjat dejta då igen. Vad mer ska man göra? Det är sommar...med spridda skurar, men ändå koskit i hagen. Passade på att ta en snabbdejt med en herre. Kan väl bara säga som så sparks don´t fly helt enkelt. Så vi får väl fortsätta undersöka marknaden.
En märklig sak idag...fick ett mess av en herre som uttalade sig om min ögonfärg & lite annat suspekt?! 99% av bilderna är med brills på de med eyes är inte tydliga nog. Ursh, bara det inte är som en gång förut...ngn man dejtat tidigare som sitter och lurar bakom någon knepig profil. Obehagligt.
Sötnöt hörde av sig häromsistens...tror liksom inte ljuset gått upp (jo, nu har det gått upp med buller & bång). Seri-fuckin-öst...tar man någon så för given, så måste man inse att det kommer braka åt helvete förr eller senare.
Haha...syrran trodde jag spenderat igår hos han?!VA?! Är du sjuk eller?! Varför i hela helvete skulle jag ha åkt dit för?!? Står det efterbliven i min panna, eller?
Hon hade tydligen ringt igår och jag svarade aldrig?! Nä, men kanske rastat hunden? Vart iväg och träffat folk? Kom hem och pimplade vin?!
Och var en millimeter från att åka till...en annan (dock hade jag druckit)...hahaha hon skulle bara veta. Vet inte varför hon har hetsat upp sig så pass om nöten. Nöten tog mitt hjärta adjö utav långt innan hon visste det, långt innan han själv ens kopplade det. Mina beslut gör jag själv...ingen behöver lägga sig i det.
Mr. Lovah har hört av sig...vi tänkte ses idag, men...tror han fick ångest hahaha, sen kan han väl skylla på vad han nu vill. Inget ovanligt, hade det på känn redan. Han är ett weirdo och har alltid vart det. Men lite myspys hade nog inte vart helt fel. Han kunde ha fått laga middag åt mig, pillra mig i håret tills jag somnar, skönt att bara ligga och kramas...kolla i taket och snacka om livet, stjärnorna och ja...sånt där.
Men mister H är ett intressant kort. Funderar eventuellt att ta mig en dejt med han i veckan. Han verkar ha bra egenskaper och tänk. Dock lite väl mkt namedropp hit och dit som kan få en att himla lite med ögonen. Dock får han mig att skratta ihjäl mig. Han håller det han säger och det kan finnas ngt där. För övrigt är han lång som satan.
Jag har ju min lilla thing för långa grabbar. Vi har ganska många gemensama nämnare...så jag ska bara se när jag ska boka upp han.
Sen...en som slagit på min radar...även han lång som satan. Han tänker jag ta, om så bara för en dag eller två. Those eyes...that smile. Kan bli farligt.
Im a verry bad person. VERRY BAD. But I like it ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: