Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

The Show Is On

Kategori: Vardag

Mina grannar lär ju fnittra sig fördärvade om de råkar skåda mitt fagra ass. Tränar. Ligger på en rulle och gör bensprattel. Står på balkongen som ett retard och drar i mina band. Eller mina små pilates övningar.
 
 
Håller på att slå ihjäl mig mellan varven på bollen. Amen det är ju komedi. Jag skrattar lite för mig själv och undrar om någon tittar. De måste tro att man är en smula knäpp med alla övningar. Men men...det bjuder jag på. Kanske blir jag miss fitness lagom till hösten *hostar lite* hrmfff...hehe hahaha...nej, men...
 
Det här kanske är nästa steg, liksom bygga en ställning på balkongen där jag kan svinga mig som en graciös primat och testa både balans och styrka?! Mina grannar skulle nog alltid sitta på balkongen sen, med handskrivna poängtavlor, ge mig scores för vare livsfarlig grej?! Fan vad hett...åka till bauhuse nästa...köpa lite rör och kopplingar, skruva ihop en egen?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: