Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

"Only the names has been changed"

Kategori: Vardag

Fick ett erbjudande av okänd karl, som ville "ta hand om" mig?! Han har raggat väldigt länge på mig, tjatat om biobesök och diverse andra suspekta lockelser.

Nu som lätt invalidiserad och halvt drogad utav medikament så ser jag det hela framför mig.
Har väl för fan läst Steven Kings böcker?! Jag ser LIDA volym 2 framför mig. Säkert densamme som körde på mig, han som liksom orsakade lidandets vara.

Nu har han lokaliserat mig, oskadliggjort mig & ska "ta hand" om mig va?! När man är lika försvarslös som en sparv utan vingar?! (Hm...kan bli en bra roman egentligen)...han erbjöd sig kunna "massera" mig?! *FNYS*...jojo...det tro fan det, lägg mig på mage och se när jag knappt ens kommer upp, ligger som en försvarslös pingvin liksom och flappar lite med händerna?!

gentlemanna-maner erbjöd han givetvis att om han så krökte ett strå på mitt fagra huvud, så skulle jag få misshandla han. Med VAD? Hur då? Kan knappt röra armarna i den radien att en träff ens skulle tillfoga en sådan smärta?! Han sa då att jag kunde få sparka han? Men jesus, min ischiasnerv grinar ju, jag behöver assistans för att langa upp benet i tillräcklig hög hastighet och vinkel för att ens kunna oskadligöra karln?! Bad han om fler eminenta sätt att aga han på. Fick tyvärr även nobba dem.

Såg strofer ur Psykopaten, liksom fladdrande blad från när man läste boken, enstaka utryckta meningar. I helvete heller!!!


Ja förlåt, men jag skrattar så jag gråter...jag har upplägget för en halv roman i min skalle utav de väl menade meningarna.

Han hörde av sig senare med ett vart är du då? Vad tror ni han fick till svar? "I himlen?! Vart skulle annars en ängel som jag befinna mig?!" Nä, jag är som sagt inte lättraggad...så man får beundra hans hängivenhet. Men även hans humor, att han förstår mina skämt och att jag inte på allvar lider utav storhetsvansinne och jämför mig själv med någon himelsk varelse (...även om jag fan ta mig är så nära en ängel man k...eeeh hahahaha).


Skönt att iaf driva med han, han är minst lika rapp i käften själv. Och med lite traddisar i kroppen, så är man ju såååå sjukt trevlig?! Skönt det har börjat släppa lite i händerna, jäklar i min låda vad besvärligt det är med nerver som fått frispel, eller vad det nu än är. Fått låsningar i händerna lite hit & dit. Invalidish 100%. Säkert bestående men.

Kommer att dö. Med den där knölen i bröstet som jag givetvis glömde att be läkaren klämma på. Eller kanske förträngde?! Vem vet, vem vill ens veta.

Men nu...off to the bed! Over and Out lätt fnissandes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: