Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Märklish

Kategori: Allmänt

Plötsligt haglar det in erbjudanden på större lägenheter? Why but why? Har 2 visningar att besöka, för att skåda om det kan vara av intresse, en avbokade jag när jag insåg att mnjae...lite väl dyr hyra -inte vill ha den kanske.
Två är helt okej hyra på, så de kan tänkas funka. Har sökt större rätt länge nu, lillfisen behöver ett eget kryp in med alla sina pinaler. Kanske ett förråd skulle vara skönt (så man slipper däck, cyklar, pulkor, kälkar och annat som tycks ta över ytorna).
Jag och nöten är sams igen. Får väl se hur det går...vi har väl en del att reda ut, men...vi får som sagt var se. Inlett projekt "måla om" prylar och fixa till. Sovrummet har börjat arta sig -ny superstor byrå, ny matta, nya lampor och det känns som ett riktigt lyft.
Stylish helt enkelt. Diskuterade husbygge. Har en plätt att dra upp ett hus på och funderar helt seriöst på det. Eller om man ska ta en lägenhet? Eller stanna i denna tills man beslutat sig. Och my precious- då hamnar jag på rätt sida av stan ;) om jag dunkar upp ett hus hehehe.

Kommentarer

  • Preciousssss säger:

    Dunka upp ett hus dårå....

    2012-05-07 | 08:42:48
    Bloggadress: http://vildingsbravader.blogspot.com
  • Your Precious C ;) säger:

    hehehe...tro mig, funderar seriöst på det, dock...så får man även tänka praktiskt- vad händer om vi blir osams, vilket vi ofta blir.



    Ska jag ta huset på ryggen likt en snigel & släpa iväg det? Och V kommer inte tycka det är lika hett, han vill kunna umgås med sina vänner :) inte rida häst till stan.



    But...me wanna =)

    2012-05-07 | 13:15:55
    Bloggadress: http://cicoandstuff.blogg.se/
  • Preciousssss säger:

    Äh han vänjer sej :)



    Komsi komsi to the dark side :)

    2012-05-08 | 08:06:07
  • Your Precious C ;) säger:

    S...ja, han är stor nog att snart flytta ur boet ändå. Får väl ge han en cross så han kan bränna runt på byn?! hahaha

    2012-05-09 | 00:59:34
    Bloggadress: http://cicoandstuff.blogg.se/
  • Preciousssss säger:

    Epa-traktor :D



    2012-05-09 | 08:53:16

Kommentera inlägget här: