Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Im back!

Kategori: Allmänt

Jag har legat utslagen på soffan och bokstavligen dreglat i någon form utav total utmattning. Det gick liksom inte ens att ha ögonen öppna. Hela förra veckan var jag i någon form av sjuklig trötthet. Ah, lyckades med en till böteslapp. OCH fick en utskällning av en polis att jag körde för fort så kallat. Han verkade mer ha en dålig dag liksom...gav mig onda ögat och fräste.
Där satt jag i min helylle-bil, petade oförstående ned rutan så rastamusiken ekada i tunneln, med keps på skallen, tuggandes tuggumi och bara...asså vad ville du? Han började gå fram mot mig när hunden dampa loss i bagaget...då backade han- trodde säkert det var en skogstokig pitbull som bara längtade efter att sätta tänderna i något mört lammkött.
Så han körde den berömda..."nu backar vi med ryggen mot väggen ifrån den där tokjäveln" han veva med handen att jag fick åka.
Kände mig så pass förolämpad av hans väs "det gick för snabbt" så jag muttrade medan jag tryckte upp rutan och tänkte heeeheee du ska få se på snabbt, höjde stereon och sedan plattan i mattan -axade lite stylish med ett flin utsmetat på läpparna. Vad skulle han göra? SPRINGA efter mig i tunneln eller? Våga öppna bilen och råka stirra min onda valp i ögat?! Pfft...jag fnittrade hela tunneln igenom. Mina medtrafikanter satt med vitnande knogar och kramade ratten, höll låg hastighet och proppade säkert käftarna fulla med minttabletter för att få upp blodtrycket från skosnörena.
Men vem är jag? Bad mama. Eat my shit...det är 70, jag saktade ned till 50 -fullt tillräckligt när de ska leka fridstörare och sabba refrängen på min älsklingslåt. Nej, jag är väl inte som alla andra. Därför straffade gud mig med en böteslapp morgonen därefter.
Kostar att ligga på topp. Kostar tydligen en hel del att få sig ett "mys" med vuxen herre istället för mina två vandaler därhemma. Hade jag vetat att jag fått den där satans gula fula lappjäveln på ruthelvetet, så hade jag inte precis haft så bråttom ur sängen. Sötnöten hade allt fått pynta i natura hahahahaha. Jävla skit.
Och vad tror ni karljäveln utbrister när jag mummlandes efter ett par timmar (behövde ngr liter kaffe, innan det mentala rattlåset öppnades i skalleponken) drog ett mess om böter. Jo...han fnissar "städdag"...typ "dyr sovmorgon". Skrev att han var ett jävla ass, kunde väl förfan sagt det puckolajnen och joho då, kan nog visa han städdag jag med....vänta du bara...
Men ja, shitysame...nu har jag lyckats med de magiska 3 böteslapparna i mitt liv. Då kanske man äntligen brytit spärren och hädanefter så pissar vi snett på p-lisor och patrask, hoppas att man hinner springa ikapp dem, slänga sig på vindrutan och dra en jävla rövare om VARFÖR de kan hoppa över min lilla bil den här gången. Hm...kanske ska köra på potentiell bröstcancer som lett till grav PTS, vilket kan utlösa jävligt otrevliga överraskningar om de lappar bilen. Man kan få spattryck i armen så man kan bitchslappa folk...asså har jag hört...men...risken finns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: