Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Det var en gång ett syskrin...

Kategori: Inredning

som var kurbitsmålat i pompa och ståt. Sedan hamnade det i min ägo. Och efter åratal funderandes på vad man nu ska ha den till, så inspirerades jag utav en modig kvinna som slabbat färg över sin. Så coolt det vart, stilrent och läckert.
Vet att far min skulle drabbas av akut hjärnblödning om han ens anade vad jag har gjort i helgen. Köpte en burk färg i fredags. Idag satte jag igång. Lär bli strypt när han upptäcker det. Men jag kommer att kalla det för abstrakt konst, att man faktiskt kan piffa upp en släktklenod och föra med sig den in på 2000-talet.
Papsi lär inte köpa det. Han lär bli galen. OUPS hehe...så tråkigt då.
Ska lägga upp bild när det är helt klart. Många strykningar kvar innan det är färdigt för omvärldens ögon.
Men som inspiration, så kan ni ju skåda liknande verk som jag googlade fram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: