Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

A lump in my hump...or...?

Kategori: Vardag

Eller...i vart fall så råkade jag känna helt plötsligt att jag har en knöl i bröstet...som jag aldrig har haft förut. Självfallet googlade jag...och mitt lättsamma "äsch då, säkert inget farligt...sitter på fel ställe" tänk bara RITSCCCH...hm...nämen vad fan i hela helvete?! Vänta här nu...?! Alltså om man kan tänkas ha bröstcancer så...sitter det alltså på just det jävla stället, av alla ställen?! Så otippat?!
Min mor och min syster fick rabies i mitt öra, när jag liksom tänkte lite högt så där...BOKA TID ASAP, du vet att farmor hade...aja ja...så ja, andas liksom. Kanske är en finne, liksom djupt nere? Kanske en inflamation i någon typ bröstkörtel eller så där liksom?! Sluta nojja upp mig for fuck sake.
Så att...ja...man kanske ska ta sig en liten tur och bli rattad på pattarna då?! Är väl bara det som saknas i mitt liv, för att fixa en fullständig total level av happy camper bite´s your ass känsla?!
Är jag nojig? Jo...kanske en smula då. Kom faktiskt på att den har nog suttit där ett par månader. Och den har nog växt. Vill minnas att jag fnulade på det för ett halvår sedan, men glömde av det hela. Men se där...it´s baaaack.
Horror :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: