Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Två stolar levererade!

Kategori: Shoping

Vad skönt, nu har mina nya kontorsstolar kommit på plats till hemmakontoret, nästa vecka kommer väl mina kontorsmöbler till showroomet även, måste se till så jag får en stol levererad dit. Min rumpa är så nöjd nu i vart fall, mjukt och skönt. Snart kanske även mina nya visitkort dyker upp & det är väl inte en dag försent det heller.
Och jo, det slutade med att jag inte kunde skiljas från jumpern, tunikan och sen vart det även en kavaj...men sen är det slut på shoping för den här månaden. Måste ju fixa bil eftersom min trostjänare inte riktigt vill samarbeta längre. Lyxfällan nästa *S*.
Dagens outfit: min älskade kofta, ena scarfen från Cream och en skinnjacka...voilá, ut på kundbesök och ha det bra! Låter vårkänslorna sprudla ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: