Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Släkten

Kategori: Allmänt

Folk klagar på facebook ibland, att de är de vuxnas lekplats och så där. För mig personligen har det inneburit att jag fått upp kontakten med en massa släkt som jag inte träffat sedan jag var en liten trulsig tösabit :)
Helt sjukt kul, en massa nya släktingar, så nu kan man ju lära känna de nya om man tröttnar på de gamla *muhaha*. Senast idag fick jag kontakt med en från pappas sida av släkten, superkul eftersom de vet jag så lite om. Har mest träffat tanter och farbröder, men inte den yngre ligan av släkten.
Och ny smider vi planer om en släktträff till sommaren. Lär bli sjukt kul att se alla in action. Hon jag pratar med verkar rolig i varje fall. Sen får man väl se. Kan bli en träff & sen önskar man att man aldrig sagt halv sju hahahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: