Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Skissar på nya uppdrag

Kategori: Jobbet

Har fått fria händer att ta fram underlag för nya visitkortsmallar. Damn nice. Eftersom det inte egentligen ens finns en logga, så tänker jag banne mig styla upp en. Har stört mig länge.
Sen tycker jag att man kan köra nytänk, skapa något unikt och som sticker ut. Så att folk minns en. Eller kortet i vart fall. Men jag vet även att det måste smöras upp i brygga för att tänka utanför ramarna. Traditionellt i all ära, men det lämnar ingen oberörd med blanka vita små kort, men något klotter på.
Det är konstnären i mig som slår knut på sig själv. Och jag gillar när man får fria händer och slipper bli bakbunden av tråkiga mallar.
Ska göra lite research, sen ska jag banka ihop några kanonfina förslag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: