Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Påskägg & Pynt

Kategori: Shoping

Hittade de sötaste påskäggen på rusta för ett par guldpengar- passar perfekt för twinsen och för mina söner. Töserna fick självfallet pastellrosa & sönerna de pastellblå.
Skillnaden i äggen är innehållet- tjejerna får varsin napp, två par mössor, sockar och vantar. Tror inte de riktigt har åldern inne för godis än så länge ;)
Åh...och jag har hittat världens sötaste body...men eftersom de är minibebisar på under 3 kg, så får jag vänta att det växer på sig lite. Men har sett ett par cargo-liknande shorts från Ralph Lauren vill jag minnas, men även coola shorts & kjolar som skulle vara så läckra till denna:

The BRANDBaby Flounce Blue Striped body




...Im NOT a SHOPOHOLIC at All...
jag bara gillar att skämma bort folk som står mig nära hjärtat

Och idag har mamma & jag haft en skämma bort-dag. Var förbi frissan och klippte oss, sen hjälpte hon mig att sortera i mina garderober. Så jag passade på att skämma bort henne med mina produkter, gjort ansiktsbehandling, halvkropps inpackning, fixat händerna. Imorgon gör vi fötterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: