Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

På tal om förbud

Kategori: Shoping

...kommer troligen att bryta shopingförbudet, min mobil är en smula märklig. Sms signalen vill tydligen inte alltid upplysa mig om att det har kommit ett nytt sms. Extremt störande. Så det blir väl till att fundera ut vilken modell man kan tänkas förgylla väskan med den här gången.
Vilken färg bör vara lättast att hitta bland alla papper och pinaler i botten av väskan, när man i ett ogenomtänkt ögonblick råkat droppa ned mobilen, bara så där. Är ju så hett att hysteri-kraffsa i väskan efter den.
En ny touch blir det i vart fall...så långt är jag med. Jag vill gärna ha den dekorerad, har blivit så barnsligt förtjust i mobiler med ornament eller liknande den senaste tiden. Det är pensiot i mig som yrar tror jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: