Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Obeslutsamhet brukar jag inte lida av.

Kategori: Shoping

Men seriöst...har två supersnygga tunikor/klänningar från Branting hemma...en typ beige och en svart och jag kan verkligen inte besluta mig för vilken jag ska ta?! Den svarta är väl mer gångbar, eftersom den passar till allt, köpte en scarf från Cream Clothing (eller förlåt...2 vart det för de var så fina) och de passar perfekt till den svarta. Har ju jobbat med bl.a deras kollektioner förut, så de ligger mig en smula varmt om hjärtat när man ser dem i butiker, blev ju en smula nostalgisk.
Sen den mer kanske sandfärgade är ju skitsnygg när man fått färg, perfekt till jeans osv. Det är första dilemmat. Det andra är två kashmir koftor, ena är från Costummade och den andra från Eva & Claudi...älskar dem bägge men...blir lite väl dyrt. Tutti landar vi på 8.284 riksdaler?! Och då har jag redan hunnit bränna en hel del redan...uj uj inte bra. Men jag är fan kär.
(uppdaterar med bilder)
Nu vart det inte den bästa kvalitén på bilden med den grå koftan...så en liten detaljbild kan ju vara bra :)
Så mnja...alltså jag kommer nog köpa koftan från Costummade misstänker jag och kanske den svarta tunikan till att börja med. Ouff...då landar vi på det facila priset 3794 riksdaler?! Jaha...bättre än 8 lappar i varje fall hahaha (pappa kommer DÖDA mig om han skulle veta -eh jo, jag är vuxen, men han får hjärnblödning bara man nämner shoping). Orkar inte plåta av dem just nu...men kanske imorgon om jag hinner så kan ni ju få skaka på huvudet åt mig hahaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: