Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Mamas badboy

Kategori: Vardag

Ibland har han humör för en armé ungar, ibland är han söt som socker. Idag har han vart det sistnämnda. Vi har gosat i soffan och myst. Han låg och pillrade mig i håret, så att...jo...jag somnade visst till en sväng. Illa värre. Fast å andra sidan behövde jag verkligen få återhämta mig en smula.
Och sötnötens massage var välbehövlig, kunde sträcka mig & träna lite, utan att man får de berömda låsningarna som vanligt, visst lite svullen i fingrarna idag, men det är väl blodcirkulationen som rullat igång som den ska, inga låsningar i händerna idag hehe...kanske är man inte lite lätt handicap när allt kommer omkring?!
Men jag är sjukt öm i nacken idag, nästan så att man mår illa när man petar på vissa ställen.
Där kan man snacka att det var på exakt de punkterna som olyckan smällde till för några år sedan och sen har man gått konstigt för att kompensera smärtan...vilket självfallet resulterar i...the big bad migrän och andra krux. Lite till & jag är en ny människa. Kanske lite mindre bitter, lite snyggare & sjukt mycket roligare hahaha.
Kom på mig själv att jag slarvat en smula med b-vitaminerna. Det tar på krafterna då. Man bouncar liksom inte tillbaka lika snabbt utan dem. Ska väl försöka masa mitt lilla ass över till läkaren för att kolla blodvärden igen och se om man ligger risigt till.
Märkt att blodtrycket är lite vajsing igen. Fast det beror väl på att man slarvar en smula, har inte hållt mig till strikt diet och det straffar väl sig hehe. Iaf har jag inte dragit på mig en ny gluten OD som sist, när jag trode att jag skulle dö av kramper.
Mamas stygga gosse ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: