Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Långa Armar Igen

Kategori: Shoping

Börjar bli dags för att storshoppa...släpa hem kassar med käk. Funderar på om jag ska pallra mitt lilla ass till bilen och ta en grand tour och fylla på. Frågan är bara vad. Göra shopinglista?

Sitter och rekar på nätet och bläddrar bland erbjudanden :) och funderar på om man skall köpa sig en ny hundbur modell mindre, för den jag har käkar upp halva bagaget just nu, men funkar perfekt hemma. Lillfisen vill åka ut till moster idag? Mnja...kanske inte direkt vad jag har i tankarna, dock så har jag sett en nice liten hundbur därute som jag funderar på om jag ska köpa?! Shoping förbud på mig? Hahaha...det funkar ju sällan ändå.
Även blocketsurfat mig på hundväskor & burar, för sötnöten ska ta hem hunden till sig...så han behöver kunna släpa på odågan om han ska ut och golfa sig på banorna. Kan inte låta bli att fnittra lite, lycka till...försök spela golf med Cico i släptåg?! Men vill han, så får han. Rent av kanske valpen klarar av att softa och inte skälla på alla bollar när de smackas iväg?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: