Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Hade inte jag shoppingförbud?

Kategori: Allmänt

Jo...visst hade jag det. Men sedan råkade jag snubbla på lite träningskläder på rea, mmsa äldsta om vilken färg som var snyggast, sen var det bara till kassan. Så att nu har man ekiperat sig själv och ungarna. Liksom familjen softarbralla låg och mös i soffan idag. Väldigt nöjd. Väldigt stygg. Men äsch...ibland får man leva lite vildare helt enkelt.
Stod och sög på en jumper...men mnja, hejda sig. Softarbralls är bra att ha. Fick 3 par till priset av den jumpern och en munkjacka. Familjen Adidas.
Har en killkompis som tjatar på mig om att följa med på en fest. Lite sugen är jag. Han är så sjukt rolig, skrattade så jag grät idag av våra störda konversationer på fb. Det är kul när man är lika twisted, var evigheter sedan vi setts...säkert 20 år sedan (om jag nu inte glömt ngt tillfälle) är så skönt med sådana personer som kan få en att asgarva när man är helt slut i skallen. Och hans hund är lika störd som min...så man kan dö för mindre.
Ska upplysa om vad min bright lights gjort idag. Det är så att man skäms för han. Han har fått burträna idag, så han kan spänna av och ligga still, för ska jag ha med han på jobbet så går det inte att han ska vakta allt och alla helt enkelt.
Sen skulle jag handla, han sov i buren. Så fort jag vred om nyckeln så vaknade han i vild panik, skällde som besatt och vart helt hysterisk. Så, ja...det var bara att låsa upp och gå in, släppa ut han så han lugnade ned sig och fick spatsera runt istället. Han vart så upphetsad och glad...att när jag öppnade burdörren fattade han först inte att den var öppen....sen när det klickade till, så...for han iväg i en sådan hast förbi mig, kastade sig på dörren, SMACK sa det och han studsade tillbaka och landade som en sköldpadda på rygg på hallmattan.
Jag garvade så jag grät...my god ditt bimbo till hund...HUR kunde du missa mig?! Varför rama du brevlådan för? Vart ska du?!? Ja, man skäms en smula över honom. Inte smart alls. Men synen var för gudarna...en kamera på det där och jag tror youtube hade sprängts av all trafik.
Tror nästan att det är det dummaste han gjort hittils. Ja, förutom och tappa balansen och kissa på sig själv...det är också en sån där som man skakar på huvudet för och hoppas att ingen ser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: