Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Blind as a bat!?!

Kategori: Shoping

Det börjar bli dags för att shoppa in årets kollektion utav solglasögon snart. Funderar strongt på att beställa slipade den här gången, eftersom man liksom är lite...blind. Eller nej, så illa är det inte men kan vara grymt skönt när man kör bil faktiskt.
Sen ska man välja lite roliga bågar, funderade på ett par Ed Hardy eftersom jag är så barnsligt förtjust i deras färgglada saker. Min bil är pimpad med lite Hardy-prylar...min syster himlar alltid med ögonen när jag lyriskt upplyser henne om mina senaste fynd *S*...även sonen, dock snodde han min Hardy keps jag fick förut, poff be gone och den såg jag aldrig mer.
Hittade även en kylväska sist som jag inte kunde motstå, perfekt att ha i bilen när man ska på kortare strandturer. Och ett solskydd till bakrutan. Behövs ju när hunden ska sitta där, så han inte svimmar av värmeslag. Måste köpa en mindre bur till bilen. Hittade en ute i roslagen som jag skall greppa.
Har ju värsta stora kylväskorna av olika modeller...men man orkar ju inte alltid släpa på dem, sedan ska yngsta ha med sig leksaker, flytgrejer och annat. Och gissa vem som är packåsnan med aparmarna? Jo, precis...det blir jag det. Om jag längtar till sommaren? Det kan du skriva upp!
Och jag vurmar ju även för KOI fiskar, så vad passar väl bättre egentligen?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: