Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Väntan

Kategori: Jobbet

Idag har man väntat på att de nya kontorsmöblerna skulle ha kommit, men se där...får ett samtal att de inte kan hitta skrivbordet?! Hm...jaha...det var väl tråkigt då. Och jag som åtminstone ville få en ny stol att sitta på.
Ska man ändå jobba och i princip bo vid datorn, så kanske en riktig kontorsstol kan vara bra att ha. Nog för att min äppelstol är en tjusig historia, men speciellt bekväm är den inte efter ett par timmar.  Jag vill ha hjul & kunna snurra :) Om inget annat så kan man ju snurra runt i den när man har hjärnsläpp, kanske sparka sig fram till kaffebryggaren om man har tråkigt?!
Men å andra sidan så ska de köra ut dem sen, då slipper man ju fundera på hur man får hem spektaklat till bord, stolen är väl mindre problem att köra hem (eller förlåt, min bil dog ju i helgen, så nu ljög jag dessutom hahaha). Och varför ska bilar dö vid mindre lämpliga tillfällen? Iofs är det sällan ett bra tillfälle, men just när man har bokningar och ska runt med produkter så är det värre.
Snart är det dags att ta itu med webbshopen, återställa reorna och invänta på nytt material för nästa kampanj. Så jag passar på att leta potentiellt intressanta bloggar, som kan vara intresserade av att prova SPA produkter, kanske även ha en tävling? Är väl inte ristat i sten än.
Har fått lite bra tips, men jag skall ha in ungefär 10 stycken för att presentera för ledningen. Har två intressanta personer so far. Och...jag tar väldigt gärna emot fler tips :) oavsett om du tipsar om din egen blogg (länk & mail), eller någon annans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: