Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Underbar vårdag

Kategori: Shoping

Suttit och jobbat, men passat på att ta mig en fika i solskenet. Man är ju blekare än blekast just nu känns det som. Passade på att testa min nya bodylotion med lite shimmering effekt, ett kap helt klart och doftar som godis. Hunden gillar den också hahaha...han slickar av den från händerna. Yngsta sonen är även smått betuttad i den "mamma, vad gott du luktar...vad är det?".
Vart iväg och shoppat, nu måste man snart tänka sig för....förvisso har jag fyndat som en tok, men rätt vad det är så bränner det iväg om man inte är uppmärksam. Imorgon ska jag köpa fler golvplattor till balkongen. Det är dags för den berömda vårstädningen och stylingen.
mitt fynd från norrtälje i helgen
Fyndade en jättestor ljuslykta, är ju smått förälskad i den. Måste hitta höga blockljus till den, såg i en butik att de hade en liknande och de hade lagt i vit sand samt lila ljus?! Hm... :) kanske apa efter?! Ska bara bestämma vart jag ska ha den först.
Även valpen har man handlat till. Ny säng, nya kläder, nya halsband, ett sele, aktivitetscenter, koppel och diverse schampo, blodstoppande pulver och så kallade "bra att ha" saker nu inför den varmare säsongen. Även någon spray med tea tree olja. Fråga mig inte vad jag inte har köpt åt han. Tandborste och tandkräm fick han även, eftersom hans andedräkt luktar apa tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: