Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Skriva texter

Kategori: Skönhet

Ibland blir man lite trött i huvudet utav alla produkttexter man skall skriva ihop. Man ska hålla reda på alla uppdateringar man bör ha koll på och alla kundmöten man skall avverka. Uppdaterar både hemsidan och shopen, en massa nya produkter som kommit in.
Egentligen livsfarligt, eftersom man är ju där och sniffar på dem, man blir sugen på att köpa med sig lite mer hem hahaha.
Har ju resulterat i att jag har en egen liten SPA-hörna i badrummet, där jag produkttestar mig själv, tvingar ned barnen i läckra bad med badmjölk och badtryfflar. Just love it. Snart är det dags för att pröva de olika fotbaden, jag menar...det är ju vår i luften...snart ska man ut med fossingarna i det fria och vad passar väl bättre då än lite förberedande pedikyr?!
Man måste ju ta hand om sig själv.

Det gäller att ha koll på allt :) så jag införskaffade mig en ny färgglad kalender med mer utrymme att kunna notera mina "to do" listor i, men även för att organisera lite mer.
Ska bli så skönt att kontoret flyttar till Södermalm, precis nu lagom till våren. Kan se framför mig hur man kan ta sig en lunch nere vid vattnet. Om jag har bilen med mig så kan man smita ned till Hammarby Sjöstad och fika på de mysiga små caféerna de har där. Ta en bensträckare och se lite annat än kontorskomplex.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: