Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Mina fynd från helgen i Roslagen

Kategori: Inredning

Hittade en märklig liten butik, som hade utförsäljning. I fönstret såg jag ljuslyktan och vart betuttad i den. Väl inne och petade på prylar, så skådade jag två fina svarta krokar. Tog ett varv till och funderade, men...ja...man lär väl aldrig hitta dem så billigt igen...så det var bara att slå till. Diskuterade med vänninan om vart man skulle kunna tänkas ha dem. -I sovrummet, sa hon. Givetvis, man kan ju hänga upp sina outfits på dem. Inte så tokigt.

Den stora silvriga saken var även den ett ögonblicks kärleksfulla blickar :D mnja vart jag nu ska ha den har jag inte riktigt bestämt mig för..."that´s how I roll with my wallet" shopa loss en smula & sen får man väl fundera. Min första tanke med den var ut på balkongen...kanske hänga ljuslykta i den? Kanske kan den agera blomstöd? Eller ska man ha den inne?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: