Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Inreda kontoret

Kategori: Inredning

Snart flyttar vi till Skanstull och jag sitter och funderar på inredning. Om jag själv fick välja så skulle jag helt klart vilja ha det här skrivboret, men hehehe det skulle aldrig funka direkt. Tar för stor plats och vi ska ju även ha ett showroom i lokalerna, så det är bara till att glömma.
Sedan måste ju min bodyguard även kunna få plats med en bur under skrivbordet ;) så det var väl bara att glömma. Men man kanske skulle ha ett sådant hemma istället? Tjusigt värre.
Min lilla sötis kommer att få en ny bur, så jag kan ha med han men även kunna stänga in honom så han inte smiter iväg på gatan, när mna minst av allt anar det. Han är ju en nyfiken själ (och väldigt vaktig ibland)
Har vart och kikat på stora krukor, som jag tycker att vi borde ha utanför men även fina stora ljuslyktor som man kan dekorera entrén med. Hittat en snygg kruka som jag kommer ha på mitt skrivbord, jag vill ha det vackert och inte så stelt. Kanske även kommer ta med en utav mina tavlor dit. Inte bestämt mig än. Beror ju på hur vi kommer att möblera.
Kanske följer en av mina krukor med, eller så skaffar jag en ny. Inte riktigt bestämt mig än och kanske snubblar man på något så klockrent att man greppar det av bara farten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: