Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

I mitt badrumsskåp just nu

Kategori: Skönhet

Den doftar precis så där lagom och jag älskar lavendel så den passar perfekt på kvällen , eftersom jag är så känslig för dofter...speciellt på vårkanten när den berömda pollenallergin slår slint, så var den här perfekt eftersom doften är ganska mild. Inte så fet som andra cremer kan vara just om man har torr hud, vilket kändes lite ovant.
Provade samtidigt även oljan, gäller ju att passa på. Reagerade lite på den första gången, men inte senare. Inget ovanligt med mig, brukar få hålla på med parfymer, liksom vänja in mig sen brukar det oftast fungera. Perfekt när man får de berömda torra fläckarna under vintern. Men även till nagelbanden.
Bägge finns att köpa på skincity.se i Sverige
Vad har jag mer provat? Jo, Brow Doctor från Beauty Society - ett serum för ögonbrynen. Passar perfekt eftersom jag har tunna ögonbryn och *host* lyckats bränna dem i små olyckor. Resultatet vart jämnare och tätare bryn, vilket man är tacksam för, sen var det att boka tid till min hudterapeut som noppade upp dem snyggt. Och ja, jag vart förvånad faktiskt, har vart skeptiskt till de flesta liknande produkter.
Återkommer med mer små tester från mitt skåp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: