Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Tårtkavalkaden vi minns

Kategori: Vardag

My god, nog för att man fyllde år...men alltså så mycket tårta jag har tryckt i mig får det nästan att rulla ur öronen snart.
My Cakes:
Dag 1.
Classic gräddtårta med Jordgubbar
Dag 2.
En White Lady (för övrigt snuskigt god...åt nästan upp hela själv)
Dag 3.
Frukttårta (tur man är en smula allergisk mot än det ena & andra på den, så en snutt vart det.)
Dag 4.
En homemade special "only for me" Dajmtårta (som de så omtänksamt nog packade in i min bil och jag såg när jag kom hem...)
Ja, då har man alltså fått en tårta för varje decenium man levt då. Stackars mig när jag blir 80...fattar ni- om jag inte hinner fixa lite diabetes tills dess, överleva ett X antal vänner så kommer det sluta med 8 jävla tårtor?! GALET värre. (Fast senila som alla kommer vara då, så blir det väl ingen tårta alls hahaha...alla kommer inbilla sig att det var en delikat tårta, man kan dupera dem galant helt enkelt, men lite list. Note to self: Spela mer sudoko, lös mer korsord & gymnastisera hjärnbaken å det grövsta då du kan genomföra denna geniala plan!)
Är småsugen på något...men vettefan om det är på tårtan i kylen iaf hehe.
Haft en underbar vecka och helg i sus och dus. Och nu har man även anlagt sig en kanonfin solbränna -det rullar på nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: