Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Sunday blody sunday

Kategori: Hjärtat från/till/om/för <3

Bakis and skakis. HIttade inte ens mina skor. Slutade med att jag klaffsade runt med ett par gummistövlar för att jag verkligen inte orkade tänka en rak tanke.
Svassade runt med hunden...mer kind of förvirrad zorbadans över åkern. Snubbeli snubbel...liter mera bubbel?!
Sexig som få, så lånade jag ett par shorts. De hade rosa blommor på sig. Gillar jag rosa? Nej, inte så värst mycket. Så ni kan se synen: rosablommiga (bara blommorna kan chocka de som känner mig) short, gröna fula gummistövlar, flece och en jäkla dunväst.
Ajm så sexy that it hurts...I mean really HURTS
Sexy (hittat när jag raffsade efter något att tämja kakaduafrippen med) - ett hårband med döskallar på. Det var bara att trycka på sig de mörka glasen, be till gud att ingen...och jag menar INGEN ser en luffsa för att rasta hunden i detta tillstånd.
Ge mig kaffe, tala inte med mig
(Ge mig kaffet, tala inte till mig)
Tog mig halva dagen att återhämta mig mentalt...låg och sov på hängmattan i ett sånt där stadium då man inte ens vet om man sover, är vaken eller gud vet vart man ens är...men...man har gummistövlar på sig & sover utomhus?! Jo, förvirrad kallas det!
Inte ens hunden gillade mig. Jag försökte ta en bild på han. Locka han. Pffft säger jag bara...han hade ett märkligt kuttrande läte, när han sofistikerat vände arslet till min kamera?! Förstår iiiingenting. Ett hickade fyllo i gummistövlar ute på en åker i gryningen torde faktiskt vara lycka. ALdrig har jag väl klivit upp så tidigt för att rasta han?!
Oförskämd är vad han är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: