Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

NEJ....lämna mig inte!!!

Kategori: Allmänt

Det är lite så där att man får lust att besvara vissa spam...på pin kiv liksom hahaha. Fick ett spam där det stod "Det är sista gången vi kontaktar dig"...nej, men gud...är det sant?! Ska ni sluta skicka ert crap till min mail, som ändå förblir oläst och bara klickas rakt ned till papperskorgen?!
Är det verkligen möjligt, trots att man avanmält skiten så pass många gånger att man nästan velat grilla upp mailen, eftersom de fortsatt envisas skicka ändå.
Förlåt mig, men...jag öppnade inte ens det meddelandet. Lider liksom inte.
Blir trött på allt skit som fångas upp och kastas in i ens mailkorg, alla dessa eminenta förslag, erbjudanden och alla dessa rika farbröder man har som vill kasta pengar på en, alla mina miljoner som jag vunnit utan att delta i en ynka tävling.
Tillåt mig fnissa en smula.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: