Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Mot nya tider

Kategori: Vardag

Så där ja, då har man avklarat det stora steget att lämna ett decenium och kliva in i ett helt nytt, med alla dess möjligheter, nya tider och nya beslut.

Är så jäkla rörd...mina vänner har uppvaktat mig...fast jag gjorde en fuling och smet hemifrån på dagen D. När jag kom hem så hängde det påsar med så presenter, blommor och leveranser. Liksom bara att njuta av det hela. Och nu till helgen blir det klackarna i taket.
Det var dags nu igen att rensa ut lite i bekantskapen. Om man bara ger, men inget får så...får man lov att ställa dem på mattan helt enkelt, står de fortfarande kvar lika lealösa...ja men så... Fram med sopborsten och sopa ut dem.
Svårare än så är det inte.
Vad har jag mer roat mig med då? Kanske mer en introvert navelskådning helt enkelt. Liksom rensa navelludd och analysera. Men jag stannar inte där, det är då man ser helheten.
Och så har jag kickat ass på WF, men även skrattat så jag har gråtit av dumma jävlar (läs män) som liksom inte förstår att min blida uppenbarelse kan vara en illusion utav ren djävulskap om det vill sig illa. Och det ville det sig självfallet.
Ena blåstare än den andra- fick ett erbjudande om att spana in en k*k i cam?! Man bara du mannen, spela eller inte, är inte intresserad. Han fortsatte subtilt att fråga om lite allt möjligt, gav han den ena dumheten till svar efter den andra. Grand finale- hönshjärnan inbillar sig fortfarande att jag vill se hans sak i cam, trots att jag sagt att det vill jag icke. Men han ville ha en mailadress...och det fick han.
En kvinna hade anat oråd om det plötsligt vänder, en kvinna hadde reagerat på att mailen börjar på fladderfitta. Men inte han.
Efter en stund kommer frågan: är du online?
Javisst serrö...självfallet.
Efter ytterligare en stund: Är du säker, hittar inte dig?
Man bara..meh, eru blind eller?! Acceptera cam nu då?!
Tystnad.
Efter ytterligare en stund...asså jag tror du gett mig fel adress eller så är du inte online?!
Jo men du...är du helt hjärndöd, eller?!
VA?
Vad menar du nu?
Jo, jag menar...att smart är du ju då rakt inte någonstans...
:(
Döda mig långsamt vilken handicap...han var så uppspelt över att han nu skulle få betyg på snoppvevning, att han i all sin upphetsning missade den lilla liiiilla detaljen att...typ mailadressen lät märklig? Slutade även än märkligare. Men se det fattade inte den nöten.
Väldigt tragiskt.
Då hade han tidigare upplyst mig om att i helgen minsann hade han fått till det. Jaha...svarade att det kan väl inte vart så bra då, med tanke på tjatet om att adda på hotmailen, camshow and alles. Han var djupt besviken. Och gravt stångad i pannbenet, om ni nu frågar mig hahahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: