Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Langa Messen, Det är Vår, Sluta Sniffa Mitt Hår

Kategori: Hjärtat från/till/om/för <3

:) Hahaha...ja, jag kan inte påstå att jag drabbats av vårkänslor riktigt än. Förvisso var det en solig period då man kände att mMmmmm...nu börjar man kvickna till liv igen. Liksom vakna ur vinterdvalan helt enkelt.
Och vad händer väl då? Jo, karljävlarna kvicknar ju även till. Är ju precis som vanligt. De har suttit under sina stenar och gömmor för att leka pikaboo igen.
Fick ett mess sent igår kväll av aka Dr.Snuggels -Vart är du, vad gör du? Kan du inte svara mig. Har saknat ditt skratt.
Eh jaha...?! Syrran garvade, eftersom jag precis pratade med henne i telefon när meddelandena började plonka in. Hon undrade vad jag skulle svara på det. SVARA?!
Men snälla någon, om jag svarar så kommer han ju bli överlycklig för den lilla responsen, börja ringa igen, maila, skicka sms och inbilla sig att vi är ihop igen. Tyckte det var tillräckligt när han började höra av sig efter nyår igen.
Livet går vidare. Men mina ragg raggar i cirklar...kanske hoppas de på bättre lycka i nästa sväng, vad vet jag. Men de tycks alltid höra av sig av någon anledning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: