Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Kinky Carpet- in my boudior

Kategori: Inredning

Jag tror jag fått i mig ett halvt slakteri snart, får snart leva på sallad för att väga upp allt kött (and I lie to you, I say...våga vägra vego). Dessutom...så har man blivit rökt av alla grannar. Grilloset ligger tätt i förorten.
För övrigt har jag lyckats hamra mig på fingret. Svära som ett helt kompani sjörövare och...har ett par lådor kvar. Sen ska jag rulla ut min matta som jag fick i present.
Den kommer aldrig kunna vara där den var tänkt- vardagsrummet. För då kommer Cico olla ned den, köra perverterade moves, slita ruggen av den och troligen...ganska säker på att han kommer revirpinka ned den.
Alltså får den hamna i min boudoir. Perfekt för mina egna perverterade lekar -kickar man ut karln från sängen, så landar han mjukt innan han knockar sig i den där byrån som jag skruvat armarna av mig för att få ihop.
...Alltså en solklar win win.
Glad Valborg Till Er Alla ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: