Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

It´s Pink

Kategori: Valpen

Vet inte riktigt vad jag ska säga...men jag har antingen en djupt uttråkad hund, eller gravt översexuell helt enkelt. Det tar liksom aldrig slut för han. Han släpar iväg gossedjur konstant, det enda man ser är hans juckande rörelser. Tilltalar man han i akten, blir han en smula störd. Skäms liksom för sekunden.
Stirrar man på han, så ser man hur illa berörd han blir...och gud nåde den som garvar åt han...då satan ska han pervertera sig än värre.
Det är fan ta mig värre än en porrfilm på min parkett ibland. Han nibblar öronen på den mintgröna skönhet, som är hans lover no1. Drar nallen i örat...kramar om henne, placerar henne i rätt pose och sen...ja men herregud, tro inte att jag RÖR den där äckliga nallen mer.
Att en sådan liten hund kan vara så välutrustad måste vara en kompensation av dvärgdragen. Och när han vevar med det heliga i luften, så dör man fan ibland.
-Kan du SLUTA sätta på nallen när jag ska äta?! FYYYYYY stygg hund, dra in den där rosa tingesten innan du fan ta mig snubblar på fanstyget och bryter benen, vet du vad det kostar?! Sjuka hund.
Han stirrar oförstående på mig. Han har ju njutit, han har haft en romantisk Tête à Tête!
Varför skäller hon på mig? Stirrar på mig med avsmak, när jag bredbent linkar fram med mitt 5:e ben hängandes under magen?!

My god...funderar helt klart på klippa bollarna på han. Rent av amputera bort "den där saken"...ersätta den med ett sugrör/pisspåse eller vad fan annat man nu kan tänkas fixa till. Finns det plastikkirurger för hundar? Kanske göra han till en tillgiven tik istället för en knullsjuk dåre?!

Any tips? *S*..och innan ni tar er för hjärtat och larmar djurens rätt eller något- inse fakta, det är ironi fast...det klart, utan snopp mindre hoppetihopp?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: