Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Invaderad med mera

Kategori: Skönhet

Den sista tiden förstår jag inte vad det är som händer med mitt stackars lilla söta anlete. Jag menar, det börjar gå bakåt i tiden, mot ungdomens glada dar. Och då menar jag inte på ett positivt vis alls. Jag har fått finnar. Och det är väl inte bara en jävel eller enstaka.

Det är ett smärre selekterat utbrott, helst på de mest jävliga ställen man kan tänka sig. Visst, fick en på bröstkorgen. ZIT sa det, så klämde vi den och kletade på lite mirakelmedel.
Pjoff...amen fick man en på axeln?! Jo, fortfarande helt okej, den syns inte ens från flygplan liksom. Smack, en på nyckelbenet?!
Zit be gone, så klämde vi den odågan.
Jo, men som straff så fick man 5 stycken mellan snoken och den amourösa bågen?! De gick inte att eliminera. De lös med sin knotriga närvaro.
Visste liksom inte att det fanns en karmagud för finnjävlar, för rätt var det va så hade man på kinden, hakan...ja men tro på fan om man ska få en stor knöl på näsbenet, så där så att synfältet minimeras på grund av den.
Okej liksom om pluffset under ögonen försvann, eller om man mirakulöst vart yngre...men för i hela helvete, finnar känns så där way off. Vet inte vad jag har ställt till med den senaste tiden för att få dessa anfall och utbrott, men...jag känner mig inte alls så glad över det hela.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: