Cico and Stuff

Mina tankar, mina väs & fräs, min vardag med vår lilla tokiga valp Cico

Ett litet papper i min hand.

Kategori: Vardag

Var förbi läkaren, min axel är fortfarande ur funktion. Så det vart en sjukskrivning och en burk vita små pillren för egen del. En lapp till sjukgymnasten och rekomenderad vila.
Då kan man väl kanske börja om från början igen. Var iväg på banan och sköt idag, men det gick lite så där måste jag säga. Axeln är ju kaos och det märktes på resultatet, men även smärtan. Fick migrän tills vi var klara på poänginräkningen, så det var tur man slapp köra hem utan fick skjuts.
Tror knappt jag orkat tänka rakt, än mindre köra rakt hahaha. Illa värre. Väl hemma så var middagen klar och stod på bänken. Tack för det! Bara käka, ladda kaffebryggaren och försöka räta ut stråna åt rätt håll igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: